Nikdo vás tu vítat nebude...

Huml....jak se Vám líbí ???

...aneb hnus FIALOVEJ dopravní, Velebnosti !!! - teď to na mě mrklo !!!

HRANVYPRD  již dlouho, předlouho sleduje život a konání dopravního Gurua TV Hovnáků, totok egzperta na pohyb v aftamabýlech Standy Humlů (dále v textu jako AIDS - Agent Dopravních Intošů Staník) A protože v poslední době se už dění kolem totok AIDSe pomalu a jistě blíží k některým jiným titánům ducha, považuje HRANVYPRD za svou povinnost vůči národu, rase a přesvědčení zveřejnit tuhlenten oslavnej soubor informací o AIDS naší malé, střediskové vlasti.

První prokázanou skutečností jest, že v památném roce 1955 přišel AIDS v Odolené Vodě na svět. Jak, to nevíme, a vědět ani nechceme. Každopádně za tím muselo být něco temného - už pro to, že v tomto roce přišel na svět jiný komik Mr. Bean, ze světa sešli jakýsi Albert Einstein a Alexander Fleming, naše vlast převibrovala pod vedením Aštarových sil světla do levelu Varšavská smlouva, Kim Ir-sen vymyslel sen všech korejců Čučche a Švýcarsko počaly obsazovat jednotky plzáka španělského.

Co se dělo během školy - zda a vůbec dočural na klučičím záchodě aspoň na horní řadu dlaždiček a kolikrát ho někdo zbil na tomtéž hajzlu -to nevíme taktéž; první záznamy HRANVYPRD jsou z doby, kdy se z AIDSe stal bolševickej kádr, aneb rudá výložka a komanč. Dozajista si ho každej v okolí vážil. Po revoluci to tenhle disident našich asfaltek dotáhl na šéfa bílých čepic (podplukovník Středočeská doprafka) magistra práv na Akademii z Údolí dutých hlav a krotitele hadů dopravních zpráv NRTVČ (nejlepší rumunské televize v Čechách, jinak také TV HOVNA)

Všechny poznatky získané při boji o životy na darógach Českého pašaliku - tedy kontrole lékárniček, měření padesátky na šestiproudých dálnicích, kontrole zda jste připoutaní a svítíte za slunných dní, povolování cyklojízd, kvákání kravin v NRTVČ o potřebnosti zimních pneumatik za babího léta a dalších zhovadilostech - využil jako neúspěšný kandidát do Senátu a následně jako tzv. dopravní expert a předseda představenstva V.V.V. Expert a.s.; proslulý zejména nesmlouvavým postojem ke všem vopravdickým prasatům na silnicích v Česku, zlotřilým osobám blízkým a vůbec všem, kdo odmítají názory a dopravní fatvy udělené jeho Expertností AIDSem.

V roce 2010 se pak naše Matka Gaia přiblížila k dalšímu převibrování. Někteří lidé v českém politickém šapitó při pohledu na Paroprase a Topulánka zešíleli a hodili to Veřejné straně ryzích pravičáků, kterým AIDS dělal - no co asi? Čímž se z AIDSe stal posranec a taky zřejmě vrchní vezír na dopravu pana Johna VlastníVočiPičo a začal zahrnovat užaslé vovčany Česka vlastní legislativní smrští. Zde ještě k neoblíbené osobě blízké + snahám o osekání Listiny lidských práv a svobod a Zimním gumám přidal odsouzení bratří Mašínů a vůbec všech, kdo se přidali k boji proti režimu, kterému AIDS sloužil jako ozbrojená pěst dělnické třídy alias eSNBé...aneb cituji moudrá slova egzpertova "...Jsem zvyklý se dívat do zpětného zrcátka...Nesmí se to ale přehánět..." uvedená mmo jiné jako vysvětlení, proč ten odpornej Zákon o protikomunistickém odboji jako nepodpoří, v souladu s rudou držkou Grebeníčkem a spol., který nerušeně ze škamen PSP ČR velebí časy, kdy nás KSČ a AIDS na silnicích vedli ke světlým zítřkům i přes odporné vrahy Mašíny, spekulantskou pakáž a zasraný kulaky. Pak ještě jako třešínku na dortu vypověděl Veřejný straně monsieura Bárty (taky dopravního egzperta, mimo jiné) smlouvičku o poslušnosti, co tak rád podepsal před volbama...

Na naší krásnou rozkvetlou vlast dávali tedy neochvějně pozor AIDS, Tržil a Bodový systém (hlavně na naše gumy, pásy, 50ku na D1 v Prase a kamery Czech radaru) a člověk se tak nějak nebál najednou jezdit autem, na kole, nebo na kolečkových bruslích po krásných českých silnicích. Piráti podlehli soustředěnému tlaku Revolučních dopravních gard a zpravodajství NRTVČ, Príma TV a Kavčích Veřejnoprávních božstev. Lišky přestaly požírat zajíčky a zakoupily si kola na další cyklojízdu. Lidé si měli o čem povídat doma, v krčmách a vůbec při práci pro náš šťastný neoteplený zítřek.

A tu najednou požádali jacísi policisté o vydání Báťušky AIDSe ku potrestání a zneklidnily masy českých řidičů, cyklistů a chodců - proč nám berou naši jistotu ?? Masy obrátily pozornost k V.V.V. egzpertovi - ten prý o ničem neví, nicméně jist si sám sebou hrdě pravil, nechť ho vydají a msty že se nebojí. Svět byl zase krásný, jistoty - alespoň o tom, kdo řídí dopravu - pevně ukotvené.

Pak najednou jako blesk z čistého nebe rozčísla poklidné odpoledne zpráva, že AIDS už se tak nějak vydat nechce.  Asi opravdu spiknutí, msta dopravních pirátů?! Nebo nedejbože zbourání poslední jistoty našich silnic, posledního asfaltového piedestálu mravnosti a moudrosti??!

HRANVYPRD nebude spekulovat, že je to další kozel zahradníkem, co pomáhal hovadům, která někoho zmasakrovala na silnici pomocí fejkařskýho pseudoposudku, to se u nás přece nestává, no ňy? Naopak, veřejnoprávně vyčká dalších údajů a neprodleně bude PT čtenáře informovat, padni komu padni.

 

VIVAT RUPRECHT !!!

Komentáře

[1] Llihor von Trautenberg 09.03.2011 [16:37]
pošli médyjím, pyčo. já bych to votisk medle...:) Výborný:)
[2] Hruucoon Lex 10.03.2011 [12:59]
Reakce na[1]: Ty kluku, dyk víš jak to je...ale klidně si to votiskni, esli mi jako rozumíš :-) Že Tě taky vidim :-) Hymlherrgottdonnerwetterkrucajselement !!!
[3] Fat Old Sun 12.03.2011 [09:39]
Ten Huml má voči upíra, všiml si toho někdo? K tomu často bílou pleť. Není to přinejmenším zombík?
[4] Hruucoon Lex 12.03.2011 [22:37]
Upíry tejrá už dost skvadra spisovatelek a filmařů, který z nich dělají uvzdychaný metrosexuály...a vy teď s Humlem...a zombíky furt někdo střílí do hlavy, popřípadě si z nich někdo střílí (Braindead, Zombieland)...takže bych řekl, že Huml je prostě Huml...i když jak končí zombies je jistě zajímavé...
[5] Integrale 18.03.2011 [10:26] <magic(zavinac)integrale.cz> www
nechci se zastávat Humla, ale věta "Na křižovatce u Bystřan Horák nezvládl řízení a vrazil do Škody Pick-up, která právě vjížděla z vedlejší silnice na hlavní." je opravdový skvost! Pokud Huml vypracoval posudek, že nelze zaviněn vrazit do vozu, který vyjíždí z vedlejší silnice na hlavní, pak má jediný Huml IQ vyšší než houpací kůň a lynčovat bychom měli hovado, které vypracovalo posudek opačný, neboť když do jakéhokoli vozu, vyjíždějícího z vedlejší silnice, vrazí jakýkoli vůz (bez ohledu na to, jestli má v pořídku lékarničku a zda jede 49,9 km/h) jedoucí po silnici hlavní, tak se VŽDY jedná o NEDÁNÍ PŘEDNOSTI V JÍZDĚ. Pachatelem je tedy ten, koho předchozí "posudek" jakéhosi zhovadilého prasete označil za "oběť". Pokud chtěl Huml tuto "oběť" v souvislosti s nehodou postavit do role pachatele, tak byl v právu a postupoval podle zákona. A to nemám toho esenbáka vůbec rád, ale "nezvládl řízení a vrazil do Škody Pick-up, která právě vjížděla z vedlejší silnice na hlavní" je prostě mnohem a mnohem větší zvěrstvo než Huml!
[6] Hruucoon Lex 25.03.2011 [14:49]
Reakce na[5]: Nečetl jsem posudek (zatím) a neznám ani situaci nehody z posudku. Taky jsem AIDSe v článku nehodnotil za posudek, pouze jsem shrnul dosavadní život tohoto duševního titána. A ad Vaše tvrzení, že když auto jedoucí po hlavní vrazí do toho co vyjelo z vedlejší se "...VŽDY jedná o NEDÁNÍ PŘEDNOSTI V JÍZDĚ..." si dovolím krapet nesouhlasit - já třeba jednou odbočoval z vedlejší na hlavní na stopce (sjezd z teplický dálnice od Prahy na Mělník, kde hlavní je kupodivu ten sjezd ze směru na Prahu, kterej podjede dálnici a ze solidního ďolíku, kde je za 40 vyjede směr Mělník) - zastavil jsem na stopce, podíval se na obě strany, nikde nikdo, pomalu jsem se rozjel a JEŠTĚ JEDNOU SE PODÍVAL a stál na pětníku - z toho ďolíku se (pravda na hlavní) vyřítilo hovado ve vytuněný Ochcáfce a jelo tak minimálně kilo. Kdybych se nepodíval znovu, bylo by VELIKÉ BUCH a asi tedy bych za to "VŽDY MOHL" ... Já?? O tom, že to poďobaný pako v kšiltofce pak zabrzdilo v oblaku pálený gumy a vystoupilo s nadávkama - aby po mém vystoupení z tehdy mojí nevytuněný ochcáfky zase rychle zalezlo -už se mi šířit moc nechce... :-) Takže bacha s kategorickýma soudama, mno...
Komentovat tento článek